ПІДПИСАТИ ДОКУМЕНТ

Онлайн сервіс створення кваліфікованого електронного підпису або печатки - швидкий та зручний спосіб отримання юридично значущого електронного документа.
Для створення кваліфікованого електронного підпису або печатки необхідно мати чинні особисті ключі та сертифікати, видані кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг.
Сервіс підтримує особисті ключі та сертифікати відкритих ключів усіх кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг.
Обрати такого надавача та звернутись до нього з питань генерації особистих ключів та отримання кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів можна отримавши інформацію з реєстра надавачів: РЕЄСТР НАДАВАЧІВ.
Під час роботи сервісу інформація, що міститься у файлах користувача, оброблюється в браузері та не передається на сторону ІТС ЦЗО.

Для коректної роботи сервісу рекомендуємо дозволити мережеву адресу "https://id.gov.ua" на вашому міжмережевому екрані.

Як підписати електронний документ?

.